Return to site

Prehranska vsebnost konopljinega soka - edini vir, ki naravno vsebuje CBD, vitamine in minerale

ki hitro vstopijo v krvni obtok, kar zagotavlja intenzivne prehranske koristi.

· vitamini in minerali,omega 3,cbd,omega 6,B kompleks

Na začetku so trg sokovnikov večinoma podpirali ljudje, ki se tržijo kot način za odstranjevanje telesa strupov in napihnjenosti. Zdaj vse več potrošnikov pije sok kot nadomestek obroka, hitro infuzijo soka, ki telesu prežema "izboljšanje zdravja".
V zadnjem času je prišlo do izrazitega upada priljubljenosti sadnih sokov zaradi večjega zavedanja, da sadni sokovi običajno pridejo z zelo veliko obremenitvijo sladkorjev. To je zdaj privedlo do vse večje priljubljenosti zelenjavnih sokov in do porasta zelenih sokov.

Zelenjavni sokovi imajo veliko dodatnih koristnih hranil, čeprav so nekatere sadne sestavine še vedno vključene, da so zelenjavni sokovi bolj prijetni.
Na začetku je bil najbolj priljubljen pristop domače pridelave sokov, vendar sta čas in trud, potreben za ravnanje s sorazmerno velikimi količinami zelenjave in sadja, postala velik negativni vpliv na ravnanje s sokom.
 

Metoda centrifugalnega sočenja za pridobivanje soka ustvarja toploto in sili zrak v sok. To vodi v uničenje encimov (denaturacija) in vitaminov (oksidacija).

Vitamini in minerali

Vitamini so zapletene kemične snovi, ki jih vsebujejo predvsem v hrani. Telesu omogočajo razgradnjo in uporabo osnovnih elementov hrane, beljakovin, ogljikovih hidratov in maščob. Določeni vitamini so vključeni tudi v proizvodnjo krvnih celic, hormonov, genskega materiala in kemikalij v vašem živčnem sistemu. Za razliko od ogljikovih hidratov, beljakovin in maščob vitamini in minerali ne zagotavljajo kalorij. Vendar telesu pomagajo pri uporabi energije iz hrane.

Minerali so kemični elementi, ki sodelujejo v različnih procesih v telesu. Pomagajo uravnavati delovanje celic in služijo kot gradniki vaših celic in organov. Raznolika prehrana mora vsebovati vse potrebne minerale. Za razliko od vitaminov se minerali med skladiščenjem ali kuhanjem ne poslabšajo. Glavni minerali - tisti, ki so potrebni v večjih količinah - vključujejo kalcij, fosfor, magnezij, natrij, kalij in klorid. Poleg tega vaše telo potrebuje manjše količine kroma, bakra, joda, železa, mangana, molibdena, selena in cinka za normalno rast in zdravje.

Sana Hemp ima uravnoteženo vsebnost vitaminov in mineralov, ki so nujni za zdravo življenje.

Vitamin B6

Vitamin B6 pomaga pri asimilaciji hrane ter presnovi beljakovin in maščob, zlasti pri presnovi esencialnih maščobnih kislin. Aktivira encime in encimske sisteme. Vitamin B6 pomaga pri zdravem delovanju živčnega sistema in možganov. Ključnega pomena je za normalen reproduktivni proces in zdrave nosečnosti. Prispeva k preprečevanju zobne gnilobe. Vitamin B6 uravnava ravnovesje med natrijem in kalijem v telesu, kar je življenjsko pomembno za normalno delovanje telesa; je potreben tudi za absorpcijo vitamina B12 in za proizvodnjo magnezija.

Vitamin B12

Količina vitamina B12, ki ga telo takoj ne potrebuje, je shranjena v jetrih, ki so sposobna shraniti relativno velike količine hranila. Tako kot vitamin B6 je tudi vitamin B12 nujen za proizvodnjo in obnavljanje rdečih krvnih celic. Ta vitamin se izloča tudi v materino mleko za uporabo dojenčkov. Potreben je tudi za pravilno delovanje centralnega živčnega sistema. Izboljša koncentracijo, spomin in ravnovesje ter lajša razdražljivost. Vitamin B12 je nujen za pravilno izrabo maščob, ogljikovih hidratov in beljakovin za bodybuilding. Spodbuja rast in povečuje apetit pri otrocih. Ta vitamin je vključen tudi v najbolj vitalne presnovne in encimske procese, vključno s presnovo folne kisline.

Vitamin B1 Tiamin

Vitamin B1 ali tiamin, kot se zdaj pogosteje imenuje, sta eden najpomembnejših članov skupine B vitaminov. Tiamin B1 pospešuje rast, ščiti srčno mišico B1, omogoča telesu sposobnost pretvorbe ogljikovih hidratov v glukozo [sladkor], ki zagotavlja energijo, spodbuja delovanje možganov. Ima pomembno vlogo pri normalnem delovanju celotnega živčnega sistema. Pomaga prebavi, zlasti ogljikovih hidratov. Blag diuretični učinek: to povečuje tvorbo urina. Izboljša peristaltiko. Prav tako pomaga vzdrževati normalno število rdečih krvnih celic, izboljšuje prekrvavitev in spodbuja zdravo kožo. Prav tako zmanjšuje utrujenost, povečuje vzdržljivost. Kot drugi vitamini skupine B kompleksa je tudi v kombinaciji z drugimi vitamini skupine B močnejši kot ločen.

Vitamin B2 Riboflavin

Vitamin B2 ali Riboflavin je drugi član skupine B kompleksov. Ključnega pomena je za rast in splošno zdravje. Deluje kot del skupine encimov, ki sodelujejo pri presnovi ogljikovih hidratov, maščob in beljakovin. Sodeluje v številnih kemičnih reakcijah v telesu in je zato ključnega pomena za normalno vzdrževanje tkiv. Riboflavin pomaga pri prebavi in pomaga pri delovanju živčnega sistema. Spodbuja zdravo kožo, nohte in lase ter krepi sluznico ust, ustnic in jezika. Riboflavinski pripomočki igrajo tudi pomembno vlogo pri zdravju oči in blažijo obremenitev oči. Dovolj dodatka vitamina B2 zagotavlja živahnost in pomaga ohranjati videz in občutek mladosti. B2 je ključnega pomena za telesno sposobnost uporabe kisika in presnovo aminokislin, maščobnih kislin in ogljikovih hidratov. Ima pomembno

Vitamin A in Beta-Karoten

Beta-karoten, ki ga najdemo v rastlinah, je procesor vitamina A. Telo pretvori beta-karoten v vitamin A. Rastline lahko vsebujejo temno obarvane pigmente, imenovane pro-vitamin A, ki so karotenoidi, ki jih je mogoče pretvoriti v vitamin A.

Betakaroten je karotenoid pro-vitamina A, ki se učinkoviteje pretvori v mrežnico kot drugi karotenoidi. Vitamin A ima ključno vlogo pri razmnoževanju, rasti kosti, vidu, delitvi celic in diferenciaciji celic, kar je razvoj celice v končno funkcijo. Pomaga vzdrževati površinske obloge oči in dihal, sečil in črevesja.

Vitamin E

Vitamin E ščiti vitamin A in esencialne maščobne kisline pred oksidacijo v telesnih celicah in preprečuje razgradnjo telesnih tkiv.

Omega 3

Omega 3 so bistvenega pomena za možgane, vplivajo na vedenje in kognitivne funkcije, še posebej pa so potrebni med razvojem ploda.

  • Izboljšajte zdravje arterij.
  • Izboljšajte holesterol.
  • Izboljšajte zdravje sklepov.
  • Izboljšajte zdravje kosti.
  • Izboljšati duševno zdravje.
  • Izboljšajte zdravje kože.
  • Izboljšati zdravje črevesja.
  • Izboljšati zdravje pljuč.
  • Izboljšajte menstrualno zdravje.

Omega 6

Morali bi zaužiti približno dvakrat več omega-6 kot omega-3, tako da je vaše razmerje omega-6 in omega-3 2: 1, v današnjem svetu pa ni redkost, da večina ljudi dejansko dobi približno 15-krat več omega-6 kot omega-3.

Najboljši viri omega-6 so semena, oreški in zrna ter zelena listnata zelenjava, kot solata, brokoli, purslane, ohrovt in konoplja ter v nekaterih surovih rastlinskih oljih.

Kako se sok konoplje primerja z ostalimi surovinami?

Več omega kot losos
Več kalija kot banane
Več magnezija kot špinača
Več kalcija kot kozarec mleka

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OK